Mitsubishi Fuso Promotes Scott Coyle to VP, Service Operations
Logan Township, NJ — Mitsubishi Fuso Truck of America, Inc. (MFTA) has promoted Scott Coyle to Vice President, Service Operations for North America.
Coyle started with MFTA in May 1997 as a Field Service Manager for the New York/New Jersey area. In May 2001, he was promoted to National Service Manager and, in September 2013, he was named Director, Service Operations.
According to Jecka Glasman, MFTA’s president & CEO, “During his tenure in the Service group, Scott has developed extensive experience with our trucks and has also nurtured a strong relationship with our dealer organization. He understands the service business from our dealers’ perspective, and has learned how to balance that with his own corporate perspective and the strategic needs of MFTA. His unlimited dedication to the improvement of our product and the growth of MFTA makes him a strong member of the management team and we look forward to his continued growth.”
Coyle will continue to work from MFTA’s Logan Township, NJ, headquarters and will be responsible for overseeing all service operations across North America.
À propos de Mitsubishi Fuso
Ayant son siège social dans le comté de Logan au New Jersey, Mitsubishi Fuso Truck of America, Inc. (MFTA) est une filiale de Mitsubishi Fuso Truck of America, basée à Kawasaki, Japon, une partie intégrante de la division des camions Daimler de Daimler AG. En activité en Amérique du Nord depuis plus de 30 ans, MFTA se concentre sur la fabrication de camions offrant le coût total de possession le plus bas de leur catégorie. Ses camions diesel poids moyen et à cabine surélevée de classes 3 à 5 sont offerts par l’intermédiaire d’un réseau de plus de 200 concessionnaires partout aux États-Unis, au Canada, à Puerto Rico et à Guam. Mitsubishi Fuso a vendu plus de 100 000 camions à transmission manuelle, à quatre roues motrices et à cabine d’équipe en Amérique du Nord pour combler les besoins de transport pour une grande variété d’entreprises et d’industries, dont l’industrie des boissons et des traiteurs, pour la livraison de marchandises réfrigérées ou solides, pour la récupération de véhicules, le remorquage, la lutte antiparasitaire, la plomberie, la construction légère et l’aménagement paysager. Pour obtenir de plus amples renseignements, visitez le www.mitfuso.com, suivez FusoTruck sur Twitter, ou aimez FusoTruck sur Facebook.
# # #
For more information:
Bryan C. Allen
Marketing Manager
Mitsubishi Fuso Truck of America, Inc.
856-467-3965
MFTA_Marketing@daimler.com