Mitsubishi Fuso Names Brian Shantz Its New Director, Dealer Network Development and Operations

2015.11.23
l">

Logan Township, NJ — Mitsubishi Fuso Truck of America, Inc. has announced that Brian Shantz, its current General Manager, Canadian Operations, has also been appointed the company’s new Director, Dealer Network Development and Operations, effective immediately. In the latter post, Mr. Shantz will be responsible for dealer network development for all of MFTA’s North American operations, which encompasses the United States, Canada, Puerto Rico and Guam.

Shantz joined Mitsubishi Fuso in 1999 as the Director, Sales for Canada and was solely responsible for all of the company’s dealer sales in Canada. Earlier in 2015, he was promoted to General Manager, Canadian Operations, and he will retain those duties as well as his overall responsibility for directing dealer network development. Prior to joining MFTA, Shantz worked for International Truck Group (Navistar), McCleave Leasing and Volvo Truck Corporation in positions of growing responsibility.

In making the announcement, Jecka Glasman, MFTA’s president and CEO noted, “Over the years, Brian has proven to be a valuable asset to MFTA. We have just finished an evaluation of the dealer operations role and its responsibilities, and have revised the position based on that evaluation. We’re confident that Brian’s career experience, both in his tenure at MFTA and before, makes him the perfect fit for this new position.”

À propos de Mitsubishi Fuso

Ayant son siège social dans le comté de Logan au New Jersey, Mitsubishi Fuso Truck of America, Inc. (MFTA) est une filiale de Mitsubishi Fuso Truck of America, basée à Kawasaki, Japon, une partie intégrante de la division des camions Daimler de Daimler AG. En activité en Amérique du Nord depuis plus de 30 ans, MFTA se concentre sur la fabrication de camions offrant le coût total de possession le plus bas de leur catégorie. Ses camions diesel poids moyen et à cabine surélevée de classes 3 à 5 sont offerts par l’intermédiaire d’un réseau de plus de 200 concessionnaires partout aux États-Unis, au Canada, à Puerto Rico et à Guam. Mitsubishi Fuso a vendu plus de 100 000 camions à transmission manuelle, à quatre roues motrices et à cabine d’équipe en Amérique du Nord pour combler les besoins de transport pour une grande variété d’entreprises et d’industries, dont l’industrie des boissons et des traiteurs, pour la livraison de marchandises réfrigérées ou solides, pour la récupération de véhicules, le remorquage, la lutte antiparasitaire, la plomberie, la construction légère et l’aménagement paysager. Pour obtenir de plus amples renseignements, visitez le www.mitfuso.com, suivez FusoTruck sur Twitter, ou aimez FusoTruck sur Facebook.

# # #

For more information:

Bryan C. Allen
Marketing Manager
Mitsubishi Fuso Truck of America, Inc.
856-467-3965
MFTA_Marketing@daimler.com

Nouvelles et événements